FANDOM

Prudence "Prue" Halliwell jest fikcyjną postacią z serialu Czarodziejki. Pojawiła się we wszystkich 66 odcinkach trzech pierwszych sezonów. Grała ją Shannen.Prue to jedna z najpotężniejszych czarodziejek , wraz z siostrami pokonuje złe demony i broni niewinnych. Jej moc to poruszanie przedmiotów siłą woli. Prue na początku pracowała w biurze aukcyjnym a następnie została fotografem.W pierwszym odcinku serialu czarodziejki gdy cziewczyny się dowiedziały , że są czarodziejkami pojawił się Endy , szkolna miłość Prue.Prue dowiaduje się , że Endy został policjantem i pracuje w dziale zabujstw.W karzdym zabujstwie czarodziejki zostawiały jakiś swój ślad , na początku najczęściej była nim wizytówka biura aukcyjnego gdzie pracowała Prue , następnie inne . Prue naszczęście zawsze miała jakąś wymówkę , poniewarz nie mogła powiedzieć Endyemu , że jest czarodziejką. W jednym z odcinków Prue żuca zaklęcie prawdy by dowiedzieć się jak Endy by zaragował na to kim naprawde jest Prue , niestety otrzymuje nie tą odpowiedź jakiej oczekiwała,pamięć o zaklęciu znika po 24 godzinach. Matka Prue utonęła gdy dziewczynka miała 5 lat od tego czasu dziewczyna nie zbliżała się do basenuw albo wód tego typu , lecz pokonała strach gdy demon, który żywi się lękami, młodych niezamężnych czarownic, uwalnia się po 1300 latach w piątek 13. Gdy zabije 13 czarownic wróci na ziemię na zawsze.Zabija on czarownice , w taki sposób, w jaki one boją się najbardziej zginąć. Groźni bandyci porywają 13-letniego chłopca. Dowiedziawszy się, że ma on nadprzyrodzone moce, chcą go wykorzystać do napadu na bank . Rozpaczliwe wezwania o pomoc uprowadzonego malca odbiera telepatycznie Prue. Szybko uświadamia sobie, że ktoś jest w tarapatach. Docierają do niej wyraźne sygnały, lecz nie jest w stanie określić kto je wysyła i dlaczego. Zaniepokojona postanawia jak najszybciej wyjaśnić tajemniczą sprawę i prosi o pomoc Phoebe.Prue udaje się uratować z rąk bandytów chłopca i pogodzić go z ojcem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki