FANDOM

nie ma poprzedniej serii · Sezon 1 · Sezon 2

brak « 1x01 « 1x02 « 1x03 » 1x04 » 1x05 » 1x06

Trzeci odcinek pierwszej serii (1x03)

OpisEdytuj

Thank You for Not Morphing (Dziękuje za przyjazd)

Siostry Halliwell mają nowych sąsiadów. Młodzi ludzie wyglądają wprawdzie bardzo sympatycznie, ale wkrótce okazuje się, że mają złe zamiary. Chcą odebrać siostrom czarodziejską moc i ukraść Księgę Cieni. Niespodziewanie zjawia się w Los Angeles Victor ojciec Prue, Piper i Phoebe. Nie było go wiele lat.

Phoebe idzie w tajemnicy spotkać się z ojcem. Gdy go obejmuje ma wizję, w której widzi jak kradnie on Księgę Cieni. Prue podejrzewa, że przybył do miasta, aby pozbawić swoje córki nadprzyrodzonej mocy. Gdy ojciec odwiedza je w domu Prue wymusza na nim wyjawienie powodu dla którego przyjechał do miasta. On mówi im, że lepiej będzie jak oddadzą mu księgę, bo właśnie przez nią zginęła ich matka. Prue rzuca nim o ścianę.

W pokoju hotelowym odwiedzają go nowi sąsiedzi sióstr i rozmawiają o odzyskaniu Księgi. Okazuje się, że sąsiedzi są demonami przybierającymi dowolną postać. Jeden z nich przyjmuje postać ojca i chce zdobyć Księgę.

Phoebe ma wizję i przewiduje jego zamiary. Biegnie na strych i odczytuje z Księgi zaklęcie, które ma zabić wszystkie osoby w domu oprócz trzech sióstr. Lecz pojawia się nieprzewidziany problem. Do domu wchodzi kolejny ojciec. Dziewczyny nie wiedzą, który z nich jest prawdziwy. W końcu Prue ryzykuje i wsuwa na palec jednego z nich magiczny sygnet. Siostry wypowiadają Zaklęcie i Demony giną.

Ojciec godzi się z córkami i umawiają się na kolację. Na nią jednak nie przychodzi. Przesyła tylko list w którym znajduje się kaseta w nimi z dzieciństwa. Przynosi ją chłopak, który ma przyprowadzić remont w domu. Leo bardzo przypada do gustu Phoebe.

Dziewczyny są bardzo zawiedzione niespodziewanym i niezapowiedzianym wyjazdem ojca. Myślały, że wszystko się ułoży... Wspólnie oglądają kasetę z nagraniem z Gwiazdki.

WpadkiEdytuj

  • Kiedy widzimy jak siostry idą na przyjęcie, na zewnątrz jest duży pies (jeden z Shepshiffers). Jednak kilka sekund później widzimy wszystkich sąsiadów razem! Kiedy Prue wychodzi z przyjęcia, nadal wszyscy sąsiedzi tam są...
  • Gdy Piper zamraża czas w restauracji, przy stoliku nadal pali się świeczka!

ZdjęciaEdytuj

1x03-1

GościeEdytuj

  • Anthony John Denison .... Victor
  • Markus Flanagan .... Marshall
  • Eric Matheny .... Fritz
  • Mariah O'Brien .... Cynda

CiekawostkaEdytuj

W tym odcinku Victora, ojca sióstr, gra Anthony John Denison, natomiast w 3 sezonie rolę te przejmuje James Read.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki