FANDOM

nie ma poprzedniej serii · Sezon 1 · Sezon 2

1x03 « 1x04 « 1x05 « 1x06 » 1x07 » 1x08 » 1x09

Szósty odcinek pierwszej serii (1x06)

OpisEdytuj

Wedding From Hell (Wesele z piekła rodem)

Piper organizuje wesele syna bogatej kobiety. Pomaga jej w tym Phoebe. Dziewczyny szybko orientują się, że coś tam nie gra. Najpierw Piper spotyka księdza, który ostrzega ją przed Hekate, a potem ten ksiądz ginie wypadając z okna. Wkrótce okazuje się, że pan młody miał jeszcze niedawno temu ożenić się z zupełnie inną kobietą... Okazuje się, że za wszystkim stoi niebezpieczny demon Hekate i jej świta. Musi on znaleźć niewinnego młodzieńca, aby począć potomka.

Tymczasem Prue, badając nóż znaleziony przy zwłokach księdza wpada na zadziwiający trop... Dziewczyny są świadkami sceny, w której Hekate i towarzyszące jej domony pożerają striptizera. Pokonują demona Hekate, i w ostatniej chwili, tuż przy ołtarzu, zapobiegają tragedii.

WpadkiEdytuj

  • Phoebe przychodzi do posiadłości z kurtka i torebka, później gdy rozmawia z matką chłopaka i jak zaczyna wyć alarm, ucieka już bez kurtki i torebki. Jednak po wyleceniu księdza przez okno, Phoebe ma już i torebkę i kurtkę.
  • Kiedy demony wpychają dziewczyny do pokoju Prue upuszcza torebkę, jednak później nadal ja ma! Gdy widzimy jak Elliot pozbywa się demonów przy pomocy noża, który znajdował się w leżącej na ziemi torebce Prue, ona już ja ma... Znacznie różnią się od one siebie i zdecydowanie nie jest to ta sama torebka.

ZdjęciaEdytuj

1x06-11x06-2

GościeEdytuj

  • Neil Roberts .... Rex Buckland
  • Roy Abramsohn .... Doktor
  • Jennifer Badger .... druhna #1
  • Leigh Allyn Baker .... Hannah Webster
  • Todd Cattell .... Elliot Spencer
  • Thomas Crawford (I) .... Strażnik #1
  • Bill Ferrell .... Strażnik #2
  • James Geralden .... sędzia pokoju
  • Jeffrey Hutchinson .... Father Trask
  • Christie Lynn Smith .... Allison Michaels
  • Barbara Stock .... pan Grace Spencer
  • Eileen Weisinger .... druhna #2

Więcej z Fandomu

Losowa wiki